Hos Fastighetssnabben kan du lämna felanmälan antingen via vår hemsida eller ringa 0771-90 80 00. Många av fastighetsägarna vi arbetar med har egna felanmälningssystem och vi kan därför komma att hänvisa er vidare.

Nedan väljer du om din felanmälan gäller bostadslägenhet eller kommersiell fastighet. Som hyresgäst i en bostadsfastighet har du enligt ditt hyresavtal ett visst eget ansvar vad gäller underhåll och skötsel. Vi på Fastighetssnabben hjälper gärna till men tänk på att vissa kostnader kan komma att debiteras er. Exempelvis är det hyresgästens ansvar att rensa golvbrunnar och vattenlås, byta glödlampor och lysrör, byta filter i köksfläkten och byta batterier i brandvarnaren. Kostnaden för borttappade nycklar, cylinderbyte och installation av ex tvättmaskin och diskmaskin debiteras er som hyresgäst.

Information med anledning av Covid-19/Coronvirus utbrottet
Fastighetssnabben vill på vårt sätt bidra till att minska risken för spridning av Covid 19. Vi arbetar som vanligt med att sköta om era lokaler och hem. Vi är också noga med att tvätta händerna och stannar hemma om vi är sjuka. Mottagna ärenden hanteras på normalt sätt och tid för åtgärdande prioriteras utifrån rådande omständigheter.

Felanmälan bostad

Felanmälan lokal

Synpunkter felanmälan

Stäng
Fel användarnamn eller lösenord
Stäng

Logga in

För att kunna lämna intresseanmälningar måste du logga in:

Har du inte registrerat dig ännu?

Skapa konto